مرجع بیت کوین

معرفی بیت کوین و روش های کسب درآمد از آن

معرفی بیت کوین و روش های کسب درآمد از آن


سلام دوست عزیز

از این که به جمع توسعه دهندگان بیت کوین وارد شدی بهت تبریک میگم ..

در این دنیای جدید راههای بیشماری برای کسب درآمد از طریق اینترنت  پیش پای تو قرار داره ، می تونی پولهاتو چندین برابر کنی ، البته در کنار همه این پیشنهادات وسوسه انگیز باید حواست باشه که همون مقدار پولی رو هم که داری از دست ندی !!

نیاز نیست نگران باشی ، با رعایت چند مورد براحتی می تونید از امنیت خیلی بالایی برخوردار باشید ..

خب بیشتر مقدمه نیاز نیست و زود میریم سر اصل مطلب :

- برای شروع فعالیت در این زمینه باید اول یک آدرس بیت کوین (شماره حساب) ایجاد کنی ، برای  اینکار سایت های زیادی وجود دارند که یکی از بهترین و معتبر ترینشون سایت blockchain.info  هست .

به سایت مورد نظر رفته و از منوهای بالای سایت گزینه wallet (کیف پول) رو انتخاب کنید ، بعد از این باید با کلیک بر روی گزینه Create My Free Wallet وارد فرم ثبت نام اعضای جدید بشید و فرم رو پر کنید و تموم !

آدرس بیت کوینی شما (شماره حساب بیت کوین شما) آماده شده ، به همین سادگی به همین خوشمزگی !

دقت داشته باشید که آدرس بیت کوینی شما همیشه با عدد 1 آغاز میشه ، شما می تونید این آدرس رو در اختیار دوستانتون قرار بدهید تا به حساب شما بیت کوین واریز کنند و همچنین از طریق این سایت می تونید به حساب دیگران بیت کوین واریز کنید .

همیشه طبق توصیه سایت رمز عبور قوی شامل حروف کوچک و بزرگ انگلیسی ، عدد و کارکترهای خاص !@#$%^&* استفاده کنید تا حساب شما از امنیت زیادی برخوردار باشه .


بعد از اینه شماره حساب خودت رو ساختی و از ایمن بود حساب (رمز عبور قوی و همچنین غیر قابل دسترس برای دیگران) اطمینان حاصل کردی ، میتونی شروع به جمع آوری بیت کوین و کسب درآمد کنی که این در صفحه «بیت کوین رایگان»  روش های زیادی بیان شده ...


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی